torsdag 26 november 2009

Tips till önskelistan

Prep+Prime från M.A.C. Gör läpparna mjuka och fina, och håller läppstiftet på plats genom dagens alla prövningar. Måla på först över hela läpparna plus lite utanför, och använd sen läppenna och läppstift som vanligt. Man kan äta, dricka kaffe och kanske till och med kyssas utan att det "blöder"! En riktig investering, alltså. Och, en bra grej att önska sig i julklapp! Kostar 170 kr.

A good thing to wish for christmas;

M.A.C's "Prep+Prime"! Makes your lips soft and nice, and keeps the lipstick in place through the day. You can eat, drink coffee and maybe even kiss! Your lips will be just as red and nice as before.

So, a good investment for us lipstickgirls. Or, a very good christmasgift!

Med vänliga hälsningar,

Miriam

5 kommentarer:

B-b-b-etty sa...

oh, kanske ska testa den sen när min i.D tar slut, nog för att den är väldigt bra men M.A.C har bra grejer!

The Freelancer's FashionBlog sa...

Det där skall jag nappa på!

underbaraclara sa...

TACK för tipset! Blir man torr och narig av den då?

Fanny sa...

Ett annat tips, om man är lite fattig, är på med ett lager läppstift, bit av, pudra, på med ett nytt lager, bit av. då sitter det som attan, men blir gärna lite torrt tyvärr.

Miriam Parkman sa...

Jag har inte använt den så länge, men mina läppar blir inte alls nariga eller torra! Det är ju det som är så bra; cerat och klister i ett!
Puderknepet känner jag till, men klarar inte alls av när det blir sådär torrt...Jag vill kunna röra mina läppar även om jag har läppstift. Men tack ändå!